Går du med en forfatter i maven?

Mange eksperter går rundt med en forfatter i maven (eller i hovedet). Og de fleste eksperter ved godt, at en bog er et vigtigt udvidet ’’visitkort’, som stadfæster dennes rolle som ’the go to person’ i den pågældende niche.

Den store udfordring

At få flyttet viden ned på papir, er for så vidt nemt nok.

Den store udfordring er, at få indholdet til at se så indbydende ud som muligt. At få brudt teksten op i spiselige bidder, som gør det nemt for læseren at tilegne sig viden. At få illustreret og valgt farver, skrifttyper og alt det andet, som gør, at bogen bliver bemærket – og solgt.

Måske skal bogen trykkes til fysisk salg – måske skal den også sælges som en pdf. Uanset, så skal bogen se så indbydende ud som muligt, så den fanger læseren.

Få hjælp til at sætte din bog op grafisk

Hos Reklameburo’et 2CV har vi netop sat bogen ’Bæredygtig, holistisk og autentisk ledelse’ af Kevin Heumann op.

Bogen kan købes her.

Kevin leverede rå-materialet og vi designede bogen med respekt for farver og stil på Kevins andre markedsføringskanaler.

Resultatet er en fysisk bog, som er lækker at røre ved, nem og overskuelig at læse, og med tilpas mange opdelinger, som gør, at læseren bliver underholdt.

Du kan også se os bladre i bogen her.

Går du rundt med en forfatter i maven – eller har du allerede et manuskript? Kontakt os og hør mere.

Bæredygtig, holistisk og autentisk ledelse, bog opsat af Reklameburo'et 2CV